Kontakt mailowy na linii marka - obecny lub potencjalny klient ma kluczowe znaczenie dla skuteczności marketingu internetowego i jest jednym z najważniejszych narzędzi utrzymywania relacji, a co za tym idzie, budowania lojalności wśród konsumentów. Warto zaznaczyć, że utrzymanie tej lojalności często jest łatwiejsze i co ważne - tańsze niż pozyskiwanie nowych klientów. Prowadząc własna firmę warto zdecydować się na wykorzystanie narzędzi, które mają za zadanie uprościć komunikację mailową z odbiorcami. Jednym z nich jest platforma MailChimp, o którym napiszemy nieco więcej w dzisiejszym artykule. 


Biorąc pod uwagę fakt, że zdecydowana większość z nas korzysta ze skrzynek pocztowych, ciężko przecenić znaczenie działań reklamowych prowadzonych za pomocą poczty e-mail. MailChimp to nowoczesna platforma, której użytkownicy mają do dyspozycji wiele ciekawych narzędzi, które zdecydowanie mogą okazać się bardzo pomocne w e-mail marketingu.

MailChimp dysponuje specjalnym edytorem przeznaczonym do tworzenia angażujących i przede wszystkim – estetycznych wizualnie wiadomości mailowych. Kreator jest bardzo prosty w użytkowaniu, dlatego szybko można się nauczyć korzystania z funkcjonalności, które gwarantuje. Dostępne szablony nie tylko upraszczają projektowanie maili, ale jednocześnie skracają ten proces, dzięki czemu pracownicy zaoszczędzony czas mogą przeznaczyć na wykonywanie innych obowiązków. Jest to bardzo przydatne rozwiązanie zwłaszcza dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z e-mail marketingiem i w związku z tym szukają profesjonalnego wsparcia.

MailChimp pozwala również na korzystanie z narzędzia, którym jest content studio. Dzięki temu możesz gromadzić i przechowywać pliki w jednym miejscu, a jeśli chcesz je ponownie wykorzystać – nie musisz szukać potrzebnych materiałów. To bardzo duże ułatwienie w codziennej pracy. MailChimp generalnie jest bardzo prosty w użyciu i może być zintegrowany ze sklepem internetowym, co upraszcza wykorzystanie możliwości, które daje ta platforma. 

Jak zacząć używanie platformy MailChimp?


Jeżeli w swojej firmie potrzebujesz nowoczesnej i funkcjonalnej platformy oferującej narzędzia przeznaczone do e-mail marketingu i Twój wybór padł na MailChimp, wystarczy, że zarejestrujesz się na oficjalnej stronie internetowej MailChimp’a. Sam proces jest szybki i intuicyjny – musisz podać hasło, nazwę użytkownika i adres mailowy, na który zostanie wysłany Ci link aktywacyjny. Po kliknięciu w link, przyjdzie czas na wybranie planu cenowego. Wcześniej postaraj się dokładnie przeanalizować aktualnie dostępne plany. Oceń, jakie usługi i funkcjonalności mają dla Ciebie kluczowe znaczenie. Na tej podstawie łatwiej będzie Ci podjąć ostateczną decyzję dotyczącą wyboru optymalnego rozwiązania. 

Ile kosztuje korzystanie z MailChimpa? W zależności od tego, na jaką usługę się decydujesz, platforma jest w stanie zaproponować Ci kilka różnych planów cenowych, które różnią się zakresem funkcjonalności. Jeżeli potrzebujesz pomocy w wyborze lub chcesz poprosić o przygotowanie zindywidualizowanej oferty, skontaktuj się z działem sprzedaży MailChimpa. 

Podsumowując: obecnie na rynku masz do dyspozycji wiele ciekawych narzędzi, które mogą uprościć i zoptymalizować Twój kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami. Ten z kolei przekłada się na związki z marką oraz lojalności klientów. Do tej grupy należy platforma MailChimp, która proponuje kilka różnych planów usług, pozwalając wybrać ten optymalny do zastosowania w Twojej firmie. 

Artykuł sponsorowany