Pozyskanie nowego pracownika zwykle zaczyna się od skonstruowania ogłoszenia o pracę. Szczególne znaczenie ma zadbanie o to, aby oferta była angażująca i interesująca dla kandydatów. Obecnie pracodawcy mogą skorzystać z darmowych portali z ogłoszeniami o pracę, co sprawia, że koszty rekrutacji zmniejszają się.

Darmowe ogłoszenia o pracę w Rzeszowie - z czego skorzystać?

Pracodawca powinien nie tylko odpowiednio skonstruować ogłoszenie o pracę, ale także zamieścić je w odpowiednim miejscu. Wcale nie ma konieczności płacenia sporych kwot portalom ogłoszeniowym, ponieważ istnieją miejsca bezpłatne, które zapewniają skuteczne dotarcie do grup docelowych. Od lipca 2021 roku na Poradniku Pracownika funkcjonuje podstrona z ofertami pracy. Właśnie tam kandydaci mogą znaleźć odpowiednie dla siebie ogłoszenia. Aktualne oferty pracy w Rzeszowie i innych miastach są opisane w sposób dokładny i precyzyjny. Pracodawca może dodawać ogłoszenia poprzez stronę wFirma.pl, czyli specjalny portal z księgowością online. Od teraz wartością dodaną, związaną z korzystaniem z tego portalu, jest możliwość dodawania bezpłatnych ogłoszeń z ofertami pracy. Na Poradniku Pracownika wystarczy wejść w mikroserwis „Ogłoszenia o pracę" i właśnie tam można znaleźć wszystkie oferty. Działa również wyszukiwarka oraz filtry dla ogłoszeń. W ten sposób pracownicy mogą szybciej i łatwiej znaleźć odpowiednią dla siebie ofertę pracy. 

Ogłoszenia o pracę - Rzeszów i praca zdalna 

Województwo podkarpackie jest uznawane za jedno z najsłabiej rozwiniętych, jeśli chodzi o gospodarkę i zarobki w Polsce. Warto jednak wiedzieć o tym, że Rzeszów to miasto, w którym funkcjonuje wiele dużych zakładów pracy i korporacji, a duże możliwości znalezienia zatrudnienia dotyczą branży IT. Dodatkowo funkcjonuje przemysł biotechnologiczny i farmaceutyczny. Oferty na stronie Poradnika Pracownika dotyczą nie tylko samego Rzeszowa, ale także pracy zdalnej, dzięki czemu osoby z całego województwa podkarpackiego (oraz innych regionów Polski), mogą uzyskać ciekawe zatrudnienie. 

Jak napisać dobre ogłoszenie o pracę i znaleźć idealnego pracownika?

Ogłoszenie o pracę powinno się wyróżniać i zwracać uwagę kandydatów. W ten sposób można dotrzeć do grupy docelowej i znaleźć odpowiedniego pracownika na dane stanowisko. Dodatkowo ogłoszenie musi być zgodne z obowiązującymi przepisami, na przykład dotyczącymi dyskryminacji. W poprawnie sformułowanym ogłoszeniu powinny znaleźć się następujące informacje:

  • nazwa stanowiska pracy,
  • nazwa pracodawcy,
  • miejsce zatrudnienia,
  • rodzaj umowy,
  • etat (cały, pół etatu, praca dorywcza),
  • wymagania wobec kandydata,
  • obowiązki w miejscu zatrudnienia,
  • oferta ze strony pracodawcy.

Warto zaznaczyć, że im więcej informacji znajdzie się w ogłoszeniu o pracę, tym większa szansa, że uda się znaleźć odpowiedniego pracownika. Obecnie dla wielu kandydatów spore znaczenie ma informacja o wysokości wynagrodzenia na miesiąc lub na godzinę. W ten sposób łatwiej mogą oni przefiltrować ogłoszenia i stwierdzić, czy dane miejsce pracy jest w ogóle dla nich odpowiednie.