Codziennie jesteśmy zasypywani tysiącem słów, na które zwykle nie zwracamy uwagi. W jaki sposób operować słowem, by zwrócić uwagę odbiorcy? Dowiedz się jak budować przekaz, aby był zrozumiały i skuteczny. Zapoznaj się z praktycznymi wskazówkami.
Procedura Charette, jako sposób na moderację burzy mózgów. Co to jest za procedura Charette? Skąd się wywodzi? Jakie korzyści płyną z jej stosowania w czasie burzy mózgów? Jak przygotować się do jej wdrożenia? Przeczytaj w poniższym artykule!
Wizytówka jest podstawowym elementem budującym komunikację wizualną firmy. Zastanawiasz się co Twoja wizytówka mówi o Tobie i Twojej firmie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie cechy powinna mieć kreatywna wizytówka i co oznacza to pojęcie.
Każdy przedsiębiorca, który prowadzi działalność gospodarczą dokonaną transakcję powinien udokumentować w odpowiedni sposób. Jednym z podstawowych dokumentów, który potwierdza transakcję pomiędzy dwoma stronami jest faktura, która powinna być wystawiona