9 listopada 2021 roku odbędzie się online 13 Edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem: EVERYTHING COMMUNICATES!

Organizatorem konferencji jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB  https://fmz.smb.pl/

W hubie FMZ znajdą się informacje na temat  wszechstronności marketingu zintegrowanego angażującego wszystkie zmysły, gdyż każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do postrzegania marki.

W ramach FMZ zostaną zaprezentowane trendy i najlepsze praktyki dotyczące szerokiego wachlarza narzędzi komunikacyjnych celem osiągnięcia  'marketing exellence’ w każdej z nich.

Uczestnikom konferencji zostaną przedstawione sprawdzone rozwiązania i sposoby ich zastosowania w 3 kontekstach:

keynote #1 – Eco driven marketing

keynote #2 – Omnichannel technology

keynote #3 – ON/OFF – line integrated marketing

 

Ilustracją do omawianych tematów będą kampanie wyróżnione podczas tegorocznego Golden Arrow, a nasi partnerzy branżowi – marketerzy, agencje, uczelnie, media, dom produkcyjny i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje.

Wiedza pod szyldem FMZ, jest kumulowana i udostępniana w formie podcastów, video wywiadów i warsztatów – PRZEZ CAŁY ROK, a 09 LISTOPADA udostępniane jest wydarzenie będące podsumowaniem dorobku branży z minionego roku i prognoz na rok kolejny.

Bilety na wydarzenie można nabyć: https://fmz.smb.pl/bilety/

Bieżące  informacje na temat FMZ:  Forum Marketingu Zintegrowanego - Strona główna | Facebook

Partnerzy wydarzenia

Wedo,Media People, Pomarańcza, Human2Human, CORE Law Grzybowski & Pilc, IQ Marketing (Poland), Performance Ocean, Prografix,  Fundacja Czyste Powietrze, Warszawska Szkoła Reklamy, Narrative Impact, Unique One, PGS Pracownia Gier Szkoleniowych, Graffiti Films, Pro Duct BBF,  CreativeHarder Group, Teatr Garnizon Sztuki – teatr pozytywnych emocji, NIEAGENCJA, Kamikaze, BIURO KARIER Wydział Zarządzania UW.

Patroni Medialni

Patronat medialny nad Forum Marketingu Zintegrowanego objęli:

Patronat medialny nad Forum Marketingu Zintegrowanego objęli:oohmagazine.pl, Marketing przy kawie, Media Marketing Polska, Markter+,My Company Polska, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, portalmedialny.pl, Focus on Business, Reach a Blogger, poradnikprzedsiebiorcy.pl, alterweb.pl

O organizatorze

Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, działające w obszarze marketingu bezpośredniego oraz zintegrowanego. Misją Stowarzyszenia jest edukacja rynku, stąd szczególna troska o wysoki poziom merytoryczny konferencji. Nad tegorocznym programem wydarzenia czuwa Rada Programowa w składzie: Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF), Patrycja Zielińska (Pracownia Gier Szkoleniowych), Jacek Wasilewski (Narrative Impact), Sławomir Wojtkowski (Warszawska Szkoła Reklamy), Agata Śmieja (Fundacja Czyste Powietrze), Artur Beck (Creative Harder), Michał Ryszkiewicz (Kamikadze agencja), Weronika Szwarc-Bronikowska (Agencja Media People), Marek Kosakowski (H2H), Magdalena Dudek (Info Bip), Andrzej Targosz Eventory, Damian Zozula (Performance Ocean), Kamil Magot (Creative Harder), Grzegorz Bonder (Unique One), Franek Rogala (Graffiti), Bartosz Pilc (Core Law), Katarzyna Chodacka Chłopaś (IQ Marketing), Bartosz Mateja (Prografix), Michał Michalik (Pomarańcza), Artur Waczko (Warszawska Szkoła Reklamy), Tomasz Nawój (NAV agency).