W czasach tak dużej konkurencji na rynku przedsiębiorcy wdrażają nowe narzędzia i taktyki w celu wyróżnienia swoich produktów. Coraz częściej możemy się spotykać z prawdziwie profesjonalnymi opisami produktów, które mają skłonić klienta do zakupu. Zadajesz sobie pytanie, jak wygląda idealny opis produktu? Istnieją pewne złote zasady, których powinieneś się trzymać, aby lepiej sprzedawać swoje produkty. Dobrze opisany produkt to pewnego rodzaju inwestycja. Dzięki skutecznej treści możesz poprawić ocenę swojej strony, a co za tym idzie, będziesz miał większy ruch na stronie.
Jak stworzyć skuteczny opis produktu ?
Pierwszą i najważniejszą zasadą pisania dobrych opisów produktów to nie kopiowanie treści. Mimo że producent tworzą profesjonalne opisy swoich produktów, takie teksty nie pomogą Ci w sprzedaży. Nawet jeśli wykorzystamy świetny opis, który przekonuje, że produkt jest doskonały to i tak nie zachęci on do kupna. Dlatego, lepiej stworzyć dwa pola tekstowe - w jednym umieścić opis producenta a w drugim nasz unikalny opis, który zachęca do kupna.
Klienta nie przekonują dane o tym, jakie ciśnienie osiąga dany ekspres do kawy - jego zainteresuje coś zupełnie innego. Klienta zainteresują opisy, które potwierdzą, że dany produkt da im tego, czego pragną np. wspaniały smak i intensywny zapach kawy o poranku, możliwość parzenia kawy w filiżance, jak i kubku itp. Dużo lepiej zamieścić napisany przez nas opis niż suchy tekst od producenta. Dodatkowo warto pamiętać, że ludzie nie lubią czytać długich zbitych tekstów. Warto stosować infografiki czy podkreślać ważne informacje.
Więcej na ten temat znajdziesz tutaj >> Opis produktu - jak prawidłowo go wykonać?
Zobacz też:
Okresy nieskładkowe Niewykorzystany urlop Świadczenia przedemerytalne