Tagowanie na Facebooku daje szansę bezpłatnego dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Oznaczając innego użytkownika w swoim poście sprawisz, że wiadomość będzie wyświetlana nie tylko Twoim obserwatorom, ale też jego fanom.
Czym jest Tagowanie na Facebooku?
Tagowanie na Facebooku polega na oznaczaniu innego użytkownika lub strony – w poście umieszczany jest wówczas link do jego profilu. Narzędzie to świetnie nadaje się do powiększania zasięgu organicznego, czyli takiego, który nie wiąże się z wydatkami na reklamę. Dzięki jego zastosowaniu więcej osób dowie się o Twojej firmie oraz będzie ona lepiej rozpoznawalna. Szczególnie opłacalne jest oznaczanie stron posiadających dużą liczbę fanów – umożliwia to jeszcze efektywniejsze poszerzanie zasięgu postów.
Dlaczego warto tagować na Facebooku?
Tagowanie na Facebooku jest świetnym sposobem na nawiązanie współpracy między firmami – najlepiej, jeśli proponowane przez nich produkty lub usługi są komplementarne. Z takiej współpracy może skorzystać przykładowo firma oferująca wynajem domków nad jeziorem oraz sprzedająca sprzęt wodniacki. Korzystając z tagowania, można też łatwo dotrzeć do grupy docelowej – wystarczy, że firma zajmująca się przykładowo sprzedażą rowerów zacznie oznaczać w swoich postach społeczność cyklistów.
Jak tagować na Facebooku?
Chcesz wspomnieć w swoim poście o konkretnej osobie? Wystarczy, że klikniesz na ikonę Oznacz osoby w twoim poście, która znajduje się pod okienkiem do wpisania posta. Możesz też podczas tworzenia posta wpisać wielką literą imię i nazwisko danej osoby. Powinna wówczas wyświetlić się krótka lista użytkowników, o których może chodzić – należy kliknąć na wybraną pozycję. Jeśli zamierzasz oznaczyć inny fanpage, wpisz “@”, a następnie, bez spacji, zacznij wpisywać nazwę. Zobacz też:
okresy nieskładkowe
harmonogram pracy
rozwiązanie umowy o pracę na czas określony