Zastanawiasz się kim jest i jakie cechy posiada współczesny konsument? Jakie działania powinieneś wykonać by do niego dotrzeć? Na te i inne pytanie znajdziesz odpowiedź w poniższym artykule. Przeczytaj i dowiedz się więcej!
Jeszcze do niedawna każda osoba, która otwierała firmę, od pierwszego dnia działalności musiała opłacać składki ZUS. Ponieważ są one sporym obciążeniem w początkowej fazie rozwoju firmy, w opracowanej przez rząd Konstytucji Biznesu znalazł się zapis, zgod
Procedura Charette, jako sposób na moderację burzy mózgów. Co to jest za procedura Charette? Skąd się wywodzi? Jakie korzyści płyną z jej stosowania w czasie burzy mózgów? Jak przygotować się do jej wdrożenia? Przeczytaj w poniższym artykule!
Czy są sposoby na „zmuszenie” czytelnika do otworzenia maila? Czy wiesz w jaki sposób wpłynąć na jego zainteresowanie? Efektywny newsletter może być silną bronią w ręku dobrego marketingowca. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!