Wizytówka jest podstawowym elementem budującym komunikację wizualną firmy. Zastanawiasz się co Twoja wizytówka mówi o Tobie i Twojej firmie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie cechy powinna mieć kreatywna wizytówka i co oznacza to pojęcie.
W ostatnich dniach rząd przyjął projekt ustawy o małym ZUS-ie plus. Oznacza to, że już od przyszłego roku około 320 tys. przedsiębiorców będzie mogło skorzystać z nowej ulgi.
Czy są sposoby na „zmuszenie” czytelnika do otworzenia maila? Czy wiesz w jaki sposób wpłynąć na jego zainteresowanie? Efektywny newsletter może być silną bronią w ręku dobrego marketingowca. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
Codziennie jesteśmy zasypywani tysiącem słów, na które zwykle nie zwracamy uwagi. W jaki sposób operować słowem, by zwrócić uwagę odbiorcy? Dowiedz się jak budować przekaz, aby był zrozumiały i skuteczny. Zapoznaj się z praktycznymi wskazówkami.