Rynek e-commerce dynamicznie się rozwija. To niewątpliwie dobra informacja dla klientów, jednak dla sprzedawców oznacza to ogromną konkurencję. W jaki sposób możemy wyróżnić się w sieci? Jednym ze sposobów może być Google Ads.

Czym jest Google Ads?

Jest to system, który umożliwia wyświetlanie płatnych reklam naszej usługi lub firmy. Możemy samodzielnie ustalić, jak prezentować ma się reklama. Google Ads pojawiają się nie tylko w wyszukiwarce, ale również u partnerów tej firmy, dzięki czemu możemy wyświetlać je między innymi w serwisie YouTube lub na stronach internetowych. 

To dobry sposób na przeprowadzanie lokalnych kampanii, stworzenie reklamy produktowej, graficznej czy tekstowej. Za pomocą specjalnego panelu sami ustalamy wszystkie interesujące nas parametry.  

Pełna kontrola nad kampaniami

Dużym atutem tego typu reklam jest pełna kontrola nad tym, co takiego wyświetlamy i komu. Administrator konta ustala, na jakie frazy kluczowe będą pojawiać się nasze reklamy. Planer Słów Kluczowych daje ogromne możliwości, w tym również sprawdzenia, jaką popularnością cieszą się konkretne wyszukiwania. Co więcej, dowiemy się także od razu, ile mniej więcej przyjdzie nam zapłacić. 

Warto tworzyć reklamy, które nie będą nachalne. Niech ich rolą będzie odpowiedzenie na faktyczne potrzeby użytkowników. W ten sposób z pewnością nasza strona będzie częściej odwiedzana, co może przełożyć się na konwersję. 

Ogromnym atutem Google Ads jest również tempo ich działania. Jeśli dobrze spersonalizowaliśmy naszą reklamę, możemy liczyć na bardzo szybkie efekty. Dzięki temu nawet nowe sklepy internetowe mają szansę na zebranie ruchu potrzebnego do uzyskania sprzedaży. 

Dodajmy również, że reklamy są dobrze widoczne dla użytkowników Google. To właśnie one zwracają na siebie uwagę w pierwszej kolejności, dlatego też możliwe jest pozyskanie ruchu większego od stron, które bazują jedynie na pozycjonowaniu organicznym. 

Dokładnie stargetuj odbiorców 

Jak widać, możliwości są ogromne. Kampanie google ads trzeba jednak dobrze poprowadzić. Dlatego też warto skorzystać z pomocy agencji, która będzie dobrze wiedzieć, jak najlepiej rozplanować posiadany przez nas budżet. Dzięki temu będziemy mieć świadomość tego, że nie przepalamy naszych pieniędzy. Do tego szybko zobaczymy, jak ruch na naszej stronie rośnie. Jeśli nasz lejek sprzedażowy jest dobrze zaprojektowany, z pewnością przełoży się to na lepszą sprzedaż.

Wiele firm równolegle z reklamami buduje swój ruch dzięki pozycjonowaniu strony. Jest to zdecydowanie bardziej czasochłonne zajęcie, natomiast zdecydowanie warte uwagi. Z czasem wykupuje się kampanie Google Ads na te frazy, których jeszcze nie mamy dobrze wypozycjonowanych. W ten sposób zwiększamy szanse na zwiększenie ruchu na naszej stronie. 

Jeśli jesteśmy zainteresowani usługą pozycjonowania, zajrzyjmy tutaj:  https://verseo.pl/oferta/pozycjonowanie/. Warto związać się z agencją, która może koordynować zarówno proces kampanii Google Ads, jak i pozycjonowania. To daje nam pewność dobrze obranej strategii marketingowej. 

Artykuł sponsorowany