Wizytówka jest podstawowym elementem budującym komunikację wizualną firmy. Zastanawiasz się co Twoja wizytówka mówi o Tobie i Twojej firmie? Dowiedz się, jakie cechy powinna mieć kreatywna wizytówka i co oznacza to pojęcie?
Kupuję, bo polskie - czy rzeczywiście polskie produkty są w modzie? Czy patriotyzm konsumencki rośnie w siłę? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak Polacy dokonują codziennych zakupów i czy pochodzenie produktu jest dla nich ważne!
Procedura Charette, jako sposób na moderację burzy mózgów. Co to jest za procedura? Skąd się wywodzi? Czy warto z niej korzystać? Jak przygotować się do jej wdrożenia? Przeczytaj w poniższym artykule!
Istnieje wprawdzie bogaty wybór programów do nadawania haseł, jednak często są to darmowe rozwiązania, które nie zawsze oferują ochronę – np. w przypadku ewentualnego ataku cyberprzestępców. Dowiedz się, jak zabezpieczyć hasłem foldery z dokumentami!