Content marketing to pomocne narzędzie w budowaniu wizerunku marki. Aby jednak było skuteczne, należy pamiętać przynajmniej o kilku głównych zasadach – zwracamy na nie uwagę w niniejszym artykule.
Content marketing – złote zasady
Zamieszczanie treści na firmowej stronie internetowej czy w mediach zewnętrznych może przyczynić się do zwiększenia liczby klientów i wzrostu ich zaufania – pod warunkiem, że będą to treści odpowiednie – profesjonalne, dopracowane i dopasowane do odbiorcy.
Powinniśmy zatem zadbać zarówno o ich poprawność merytoryczną, jak i formalną, a przy tym pamiętać o przyjaznej czytelnikowi budowie artykułu – zamiast bloku tekstu zawsze lepiej zadziałają krótsze akapity, z nagłówkami czy wyróżnionymi fragmentami.
Content marketing – gdzie publikować?
Pierwszym i często najłatwiej dostępnym medium, za pomocą którego możemy przekazać treści związane z naszą działalnością, jest firmowa strona internetowa lub blog firmowy. Należy jednak też pamiętać o gościnnych publikacjach na branżowych portalach czy w tematycznych czasopismach – to również dobry sposób na to, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców.