User Experience (UX) – analiza i projektowanie użytecznych rozwiązań


Data: 9-10 marca 2020
Miejsce: Warszawa
Cena: 1999  zł + VAT
Strona szkolenia: https://gigacon.org/event/user-experience-ux-analiza-i-projektowanie-uzytecznych-rozwiazan/
Wydarzenie na Fb: https://www.facebook.com/events/220123019166868/

Twój i nasz cel:
Zapoznać Cię z podstawowymi aspektami pracy badacza i projektanta UX.

Podczas wykładów i licznych ćwiczeń praktycznych przejdziesz przez pełen cykl projektowy User Centered Design: zaczynając od badań i analizy przez budowanie prototypów i testy z użytkownikami. Dodatkowo omówimy popularne heurystyki i dobre praktyki projektowania poparte przykładami wieluaplikacji i serwisów webowych.
Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów, podczas których będziesz mieć zarówno okazję zapoznać się z teorią z dziedziny User Experience, jak i pracować w grupach projektowych nad praktycznymi rozwiązaniami, a także brać udział w dyskusjach merytorycznych.

Korzyści dla uczestnika:
– Poznasz podstawowe heurystyki i dobre praktyki projektowania;
– Nauczysz się procesu projektowania zorientowanego na użytkownika UCD;
– Będziesz w stanie przeprowadzić podstawowe badania jakościowe i ilościowe z użytkownikami;
– Nauczysz się przygotowywać interaktywne prototypy w jednym z najbardziej popularnych narzędziu na rynku z pakietu Adobe (Adobe XD);
– Opanujesz podstawowe zasady stosowania typografii, ikonografii oraz innych elementów wizualnych w produktach cyfrowych;
– Zdobędziesz znajomość projektowania formularzy pod kątem: czytelności, szybkości wypełniania, obsługi i komunikacji błędów;
– Zyskasz wiedzę dotyczącą projektowania zarówno aplikacji mobilnych, jak i systemów webowych.

Wymagania:
Należy posiadać laptopa z zainstalowanym programem Adobe XD (software jest darmowy) oraz smartphone również z darmową aplikacją Adobe XD.

Dlaczego warto?
– Szkolenie nastawione jest na przekazanie wiedzy w sposób praktyczny, gdzie najistotniejszą częścią są ćwiczenia i praca projektowa;
– Trener jest praktykiem z ponad 10-letnim stażem w obszarze IT oraz UX, który nieprzerwanie rozwija swoją wiedzę ekspercką;
– Teoria poparta jest praktycznymi przykładami zarówno ze świata, jak i z życia zawodowego Trenera;
– Analizowane są rozwiązania z wielu branż, m.in, Telco, Bankowość, FinTech, Energetyka, E-commerce;
– Forma szkolenia jest bardzo angażująca dla uczestników. Aktywne uczestnictwo sprzyja więc mocnemu utrwaleniu i przyswojeniu wiedzy;
– Ćwiczony proces i narzędzia pokazują realistyczny aspekt pracy projektantów i badaczy UX.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem produktów cyfrowych:
– UX/UI/Product Designers;
– Product Owners;
– Product Managers;
– Product Developers;
–IT Analysts.

W trakcie kursu będą poruszane głównie tematy koncepcyjne, także nie będzie wymagana wiedza z zakresu konkretnych technologii lub procesów biznesowych.

Trener szkolenia:
Łukasz Szadkowski
Konsultant User Experience z dziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze IT. Współpracuje z największymi organizacjami w Polsce (m.in. Orange, T-Mobile, Empik, RWE, Generali) w budowaniu strategii UX. Bierze udział w najbardziej zaawansowanych projektach UX na rynku polskim i europejskim. Przewodził pionierskim wdrożeniom w sektorach telekomunikacyjnym, ubezpieczeniowym i bankowym. Wysiłki zespołu UX tworzonego wspólnie z Bankiem Millennium nagrodzone zostały przez magazyn Newsweek dwa razy z rzędu jako „Najbardziej przyjazny bank w Internecie″. Jako Head of UX w SEQR Poland rozwijał ekosystem płatności SEQR, czyli całej gamy produktów typu omnichannel commerce dla rynku B2B i B2C, obecnej w większości krajów UE oraz w USA. Aktualnie UX Lead w Roche odpowiadający za obszar badań klinicznych.