Gdzie bije serce nowoczesnej sprzedaży? Poznaj agendę National Sales Congress 2020
Jeden dzień, jedno miejsce i wiele możliwości - a to wszystko już 2 kwietnia 2020 r. na PGE Narodowym w Warszawie. Wydarzenie National Sales Congres po raz czwarty stanie się miejscem spotkań praktyków sprzedaży i zarządzania, skupiając łącznie ponad 700 uczestników. Dewizą NSC jest wysoki poziom merytoryczny i ogromna dawka inspiracji. Całość dedykowana dyrektorom, managerom i specjalistom sprzedaży, świadomych konieczności ciągłego rozwoju oraz nastawionych na sukces zawodowy.
Fundamentem NSC są przede wszystkim wysoce merytoryczne wystąpienia uznanych praktyków i doświadczonych specjalistów, w treściwych i skonkretyzowanych prelekcjach biznesowych. Całość zostanie uzupełniona dużym zastrzykiem motywacji od wybitnych mówców i mistrzów sportu. Kogo tym razem spotkacie na PGE Narodowym?
Kongres odbywa się w podziale na dwie ścieżki przewodnie (sprzedaż i zarządzanie) oraz części wspólne jak motywacja oraz debata NSC Best Practices. W bloku motywacji wystąpią: Jakub B. Bączek - złoty medalista Mistrzostw Świata jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stephana Antigi oraz Tomasz Michniewicz- lider wypraw i ekspedycji do dżungli i na pustynie, autor szkoleń z działania w stresie, a także uznany reportażysta.
Kongres sprzedażowy - składający się z 7 tematów z zakresu budowania skutecznej argumentacji, social sellingu (LinkedIn), nowych technologii i trendów w sprzedaży. Usłyszymy między innymi Nikolaya Kirova - wykładowcę na studiach MBA, doradcę w zakresie negocjacji, budowania relacji w biznesie i rozwoju, Krzysztofa Sarneckiego - przedsiębiorcę, konsultanta strategicznego i zawodowego negocjatora czy Barbarę Piasek – seryjnego przedsiębiorcę z 10 letnim doświadczeniem korporacyjnym.
Kolejną ścieżkę National Sales Congress stanowić będzie Kongres Managerów – program poświęcony zarządzaniu zespołami handlowymi, budowaniu efektywnych sił sprzedaży, trendów w zarządzaniu oraz KPI w finansowej ocenie efektywności strategii sprzedażowych. W gronie prelegentów pojawią się doświadczeni praktycy, m. in. Andrzej Borczyk - obecnie Dyrektor HR w randze Członka Zarządu w Grupie Żywiec S.A., który od ponad 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE, Adam Bernacki - międzynarodowy konsultant z zakresu zwiększania efektywności zakupowej i Radosław Żemło - posiadający 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowym, wieloletni Dyrektor Sprzedaży w Grupie Pracuj, właściciel Leadership Academy.
Uzupełnieniem wydarzenia będzie debata NSC Best Practices, wieńcząca program przeznaczony dla charyzmatycznych managerów i dyrektorów sprzedaży oraz właścicieli firm, którzy pełnią swoje funkcje z wyjątkowym zaangażowaniem tworząc strukturę opartą na efektywności. Debata poruszy m.in. kwestie takie jak trendy i innowacje w sprzedaży - sprzedaży w firmach 4.0, wpływu technologii na sprzedaż, współpraca między działami marketingu i sprzedaży.
National Sales Congress to także możliwość przetestowania w praktyce zasady "6 stopni oddalenia" dzięki moderowanej strefie networkinowej. Tym razem nad nawiązywaniem nowych relacji biznesowych będą czuwali praktycy z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowaniu sukcesu biznesowego właśnie poprzez rekomendację. Będą nimi Artur Stójka i Biznes Klub Polska.
Udział w Kongresie będzie potwierdzony certyfikatem poświadczonym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Koźmiński Executive Business School – lidera programów MBA w Polsce, Kirov Strategic Negotiators - wiodącą w Polsce firmę szkoleniowo-konsultingową specjalizującą się w programach rozwoju umiejętności miękkich i strategicznych, a także Quest Change Managers - zespołu konsultantów, którzy pomagają firmom w osiąganiu coraz lepszych rezultatów i w dynamicznym rozwoju.
Harmonogram i szczegółowy opis wydarzenia dostępny na stronie Organizatora: www.nationalsales.pl/kongres-nsc-program