Już 27. lutego we Wrocławiu pasjonaci nowoczesnej obsługi klienta spotkają się, by zawrzeć nowe znajomości i poznać doświadczenia osób specjalizujących się w różnych aspektach tej obszernej dziedziny wiedzy. Przedstawiciele każdej branży mogą znaleźć tam coś dla siebie – niezależnie od tego, czy interesuje ich budowanie dobrego Customer Experience od społecznej, czy technicznej strony. 

Zapisy trwają, a udział jest bezpłatny. Podczas wydarzenia odbędzie się 5 prelekcji:

Wielokanałowa obsługa 

Omnichannel to pełna synchronizacja wszystkich kanałów kontaktu, dzięki której klient może do nas dotrzeć najwygodniejszą dla siebie drogą – i uzyskać pomoc na dowolnym etapie lejka sprzedażowego. Arkadiusz Szafraniec, który na co dzień zajmuje się technicznym wsparciem dla firm wdrażających chmurowe oprogramowanie do obsługi klienta, opowie o tym, jak skutecznie ujednolicić wszystkie drogi kontaktu. 

Top 5 trends for 2020

Nie zabraknie też prelekcji w języku angielskim. Alexa Seefeldt, która jest reprezentantką Zendeska w CEE, przedstawi najważniejsze trendy w obsłudze klienta. Jej bogate międzynarodowe doświadczenie pozwoli uczestnikom uzyskać wgląd w branżę od środka, a jej oparte na danych wnioski ułatwią przygotowanie się na nadchodzące zmiany. 

Regulacje prawne w obsłudze klienta

Damian Fedeczko z Follow Legal to prawnik, którego ekspertyza pomogła zawrzeć setki obopólnie korzystnych umów i rozwiązać wiele sporów. Podczas spotkania Create Better Experience opowie o wszystkich aspektach prawnych korzystania z oprogramowania Zendesk w świetle unijnych regulacji o ochronie danych osobowych. 

Złe praktyki 

Czego NIE chcą klienci? Jak upewnić się, że ich supportowe koszmary nigdy się nie spełnią w kontakcie z Twoją firmą? Najwięcej na ten temat wie Aleksandra Zadwórna z Fly On The Cloud. Z charakterystyczną dla siebie charyzmą i humorem opowie o wszystkich przypadkach słabej obsługi klienta, z którymi spotkała się w swojej karierze – równocześnie zdradzając sekrety unikania takich sytuacji. 

Dobre praktyki

Ostatnia prelekcja poprowadzona będzie przez Grzegorza Gierczyka, który od wielu lat zarządza supportem i mediami społecznościowymi w Ten Square Games SA. Opowie o tym jak firma z branży mobilnych gier wideo na co dzień obsługuje setki ticketów od klientów z całego świata – koordynowanie takiego procesu to nie lada wyzwanie. Dobre praktyki supportu TSG pozwolą uczestnikom wyciągnąć wiele cennych wniosków.

Networking

Prelekcje to jednak nie wszystko. Jeśli zapiszesz się na event Create Better Experience, to zyskasz również szansę, by podzielić się doświadczeniami z wieloma ciekawymi gośćmi oraz prelegentami w przerwach na poczęstunek i kawę. Atmosfera pozostanie jednak kameralna i nieformalna dzięki temu, że liczba miejsc ograniczona jest do 70. Rejestracja i udział są w pełni bezpłatne. Widzimy się 27. lutego o 9:30 w hotelu Ibis Styles!