Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Jak sprzedawać na Amazon? Jak skutecznie zintegrować sprzedaż online i offline. Czy influencerzy sprzedają?

Zapraszamy na nowe wydarzenie dla branży e-commerce – eTradeShow 2019.

Kilkudziesięciu wystawców, 3 sceny konferencyjne, 26 prelegentów. Wyniki badania Koszyk Roku. Gra networkingowa, eCommerce Awards i Business Matching. To wszystko już 12 września na PGE Narodowym.

Poznasz oferty dla e-commerce od wiodących marek. Narzędzia do generowania sprzedaży, platformy dla e-sklepów, agencje marketingowe, firmy logistyczne i wiele więcej. Sprawdź listę wystawców.

Czego dowiesz się na eTradeShow?

- Jakie są czynniki sukcesu w e-commerce

- Reklama e-commerce dla początkujących

- Omnichannel w obsłudze i sprzedaży sklepu internetowego

- Integracja sprzedaży stacjonarnej z online

- Poznasz proste sposoby na zwiększenie sprzedaży zagranicznej

- Korzyści z influencer marketingu 

- Jak Progressive Web App zmienia zasady gry w e-commerce

- reklama produktowa w Google Ads oraz Google Comparision Shopping Services

- Jak bronić się przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami?

- Jak skutecznie sprzedawać na Amazon – poparte konkretnymi case studies

- Jak wygląda SEO w e-commerce

- Digitalizacja a nawyki płatnicze Polaków

- Czy dostawy i zwroty w e-sklepie mogą być jeszcze prostsze?

- Jakie są aspekty prawne marketingu w Internecie?

- Jak pozyskać klienta w 3 sekundy?

Oraz czy influencerzy sprzedają?

W trakcie wydarzenie odbędzie się ogłoszenie wyników badania Koszyk Roku. Koszyk Roku to pierwsze w Polsce, kompleksowe badanie User Experience w e-commerce oraz przygotowany na bazie wyników ranking 100 najbardziej przyjaznych sklepów internetowych. 

Autorami badania są fintech Twisto, oferujący płatności internetowe „Kup teraz, zapłać później” i studio badawczo-projektowe EDISONDA. Badanie powstało w partnerstwie z ING Bankiem Śląskim i Mastercard. 

Przyjdź na eTradeShow. Zainspiruj się. Nawiąż relacje. Rozwiń swój sklep i dołącz do liderów branży e-commerce.

Wydarzenie odbędzie się 12 września (czwartek) na PGE Narodowym w Warszawie.

Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących branże e-commerce jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Program i bilety są dostępne na www.eTradeShow.pl

Organizatorem eTradeShow jest IC Events - najszybciej rozwijający się organizator branży targowo-konferencyjnej w Polsce.