Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Jak sprzedawać na Amazon? Jak skutecznie zintegrować sprzedaż online i offline. Czy influencerzy sprzedają?
Zapraszamy na nowe wydarzenie dla branży e-commerce – eTradeShow 2019.
Kilkudziesięciu wystawców, 3 sceny konferencyjne, 26 prelegentów. Wyniki badania Koszyk Roku. Gra networkingowa, eCommerce Awards i Business Matching. To wszystko już 12 września na PGE Narodowym.
Poznasz oferty dla e-commerce od wiodących marek. Narzędzia do generowania sprzedaży, platformy dla e-sklepów, agencje marketingowe, firmy logistyczne i wiele więcej. Sprawdź listę wystawców.
Czego dowiesz się na eTradeShow?
- Jakie są czynniki sukcesu w e-commerce
- Reklama e-commerce dla początkujących
- Omnichannel w obsłudze i sprzedaży sklepu internetowego
- Integracja sprzedaży stacjonarnej z online
- Poznasz proste sposoby na zwiększenie sprzedaży zagranicznej
- Korzyści z influencer marketingu
- Jak Progressive Web App zmienia zasady gry w e-commerce
- reklama produktowa w Google Ads oraz Google Comparision Shopping Services
- Jak bronić się przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami?
- Jak skutecznie sprzedawać na Amazon – poparte konkretnymi case studies
- Jak wygląda SEO w e-commerce
- Digitalizacja a nawyki płatnicze Polaków
- Czy dostawy i zwroty w e-sklepie mogą być jeszcze prostsze?
- Jakie są aspekty prawne marketingu w Internecie?
- Jak pozyskać klienta w 3 sekundy?
Oraz czy influencerzy sprzedają?
W trakcie wydarzenie odbędzie się ogłoszenie wyników badania Koszyk Roku. Koszyk Roku to pierwsze w Polsce, kompleksowe badanie User Experience w e-commerce oraz przygotowany na bazie wyników ranking 100 najbardziej przyjaznych sklepów internetowych.
Autorami badania są fintech Twisto, oferujący płatności internetowe „Kup teraz, zapłać później” i studio badawczo-projektowe EDISONDA. Badanie powstało w partnerstwie z ING Bankiem Śląskim i Mastercard.
Przyjdź na eTradeShow. Zainspiruj się. Nawiąż relacje. Rozwiń swój sklep i dołącz do liderów branży e-commerce.
Wydarzenie odbędzie się 12 września (czwartek) na PGE Narodowym w Warszawie.
Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących branże e-commerce jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Program i bilety są dostępne na www.eTradeShow.pl
Organizatorem eTradeShow jest IC Events - najszybciej rozwijający się organizator branży targowo-konferencyjnej w Polsce.