Codziennie jesteśmy zasypywani tysiącem słów, na które zwykle nie zwracamy uwagi. W jaki sposób operować słowem, by zwrócić uwagę odbiorcy? Dowiedz się jak budować przekaz, aby był zrozumiały i skuteczny. Zapoznaj się z praktycznymi wskazówkami.
#Hashtag to obecnie jeden z bardziej uniwersalnych i popularnych sposobów na szybką komunikację w sieci. Wystarczy, że oznaczysz swoje zdjęcie, odpowiednim hashtagiem, a inni bez problemu odnajdą Twój profil. Dowiedz się więcej.
Aby Twój komunikat był ciekawy musi być zobrazowany dobrą grafiką. Co zrobić, jeśli nie posiadasz własnych ilustracji? Darmowe banki zdjęć to strony, gdzie możesz bezpłatnie pobrać dowolną fotografię. Dowiedz się, jak z nich korzystać.
Infografika to doskonały sposób na przedstawienie trudnych do zrozumienia treści oraz danych liczbowych w łagodniejszej wersji. Jednak samo jej tworzenie nie jest wcale proste. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak powinna powstawać i kto ją tworzy.
Storytelling jest techniką skutecznej komunikacji, którą tworzysz za pomocą opowieści. Dzięki niej możesz budować wiarygodność swojej marki, edukować i inspirować do działania. Zobacz jaki typ narracji użyć w swojej historii, aby przyciągnąć uwagę.
Zastanawiasz się, jak wykorzystać e-PR w swojej firmie? Na czym on właściwie polega? Jakie działania się na niego składają? Przeczytaj artykuł naszego eksperta i dowiedz się jak e-PR może wpłynąć na Twoją firmę oraz jak go dobrze wykorzystać.
Filmiki to obecnie popularny element przekazu treści w sieci. Video 360, inaczej filmy sferyczne, zyskały na popularności i są ciekawym elementem wzbogacenia strategii marketingowej. Przeczytaj i dowiedz się, jak wykorzystać video 360 w marketingu!
Facebook szykuje dla swoich użytkowników duże zmiany. Mają one w założeniu zwiększenie liczby osób, odwiedzających portal. Facebook w tym celu zmienia algorytmy wyświetlanych materiałów. Sprawdź, jakie znaczenie może mieć to dla Twojej firmy!
Niegdyś popularne, dzisiaj zapomniane. Kurzą się po strychach i magazynach, lata szczytu swej kariery mając już dawno za sobą. Wymierające i wymarłe sprzęty elektroniczne - oto ich zestawienie. Czy miełeś kóryś z nich?
Istnieje wiele systemów zarządzania treścią, jednak od lat najbardziej popularnym pośród jest WordPress. Ten CMS pierwotnie stosowany do tworzenia blogów, obecnie wykorzystywany jest do stawiania stron firmowych czy nawet portali. Dowiedz się więcej!
Kampanie społeczne realizowane są także przez trzecią grupę podmiotów - obok firm i instytucji non-profit - korzystających z narzędzi marketingowych. Chodzi tu o partie polityczne, które często inicjują rozmaite akcje promujące pozytywne (w ich mniemaniu)
W kolejnej części cyklu poświęconego mikroblogom, wyjaśniamy w jaki sposób Twitter zyskał globalną popularność oraz jaka przyszłość czeka ciekawą formę zaistnienia w internecie jaką jest mikroblog. i jego prowadzenie.
Netykieta nie jest dokładnie określonym zbiorem reguł, nakazów i zakazów. Zawiera ona jedynie szereg zasad, jakimi powinien kierować się użytkownik Internetu w kontaktach z innymi internautami, ale także przy okazji samodzielnych działań.
Metody płatności to dziedzina, w której możemy zaobserwować stały rozwój. Jeżeli myślisz, że karty płatnicze to najbardziej wirtualna płatność, zdecydowanie nie jesteś na bieżąco! Sprawdź, czym są wirtualne waluty!
Jak lepiej chronić dane w swojej firmie? Czy można uniknąć włamań sieciowych? Jak nie stracić cennych firmowych danych? Przyjdź 18 października na Bezpieczeństwo firmowych sieci w Warszawie i dowiedz się więcej.
Zakupy przez Twittera? Teraz to możliwe! Pokaż się większemu gronu potencjalnych klientów i zacznij promować swój biznes na tym portalu. Zwiększ swoją sprzedaż wykorzystując możliwości, które Twitter oferuje Twojej firmie!
Relacja PR a content marketing może znacznie pomóc w działaniach promocyjnych marek. Dowiedz się, jak wspomóc content marketing PR-em i tym samym sprawić, żeby Twoja marka stała się bardziej rozpoznawalna. Przeczytaj nasz artykuł!
Dzisiejsze społeczeństwo staje się coraz bardziej krytyczne wobec tradycyjnych form przekazu. Dziś, aby przyciągnąć uwagę nie można bazować na schematach – trzeba pokusić się o coś, czego jeszcze nie było. Tak działa marketing wirusowy!
Sprawdź, jaki wpływ na rozwój mikroblogów miała platforma Twitter. Dowiedz się więcej na temat tego czym jest mikroblog i jakie są kierunki jego rozwoju na przyszłość. Nie przegap artykułu, który zmieni sposób patrzenia na dane zagadnienie.
W czasach dostępności i przepływu informacji coraz częściej przenosimy życie prywatne do internetu. Efektem takich zmian zachowań, jest rozwój kolejnych serwisów społecznościowych. Zobacz, czym jest Snapchat i jakie daje możliwości dla e-commerce.
Chcesz wiedzieć jak wykorzystać Periscope w personal brandingu? Sprawdź, szczegóły dotyczące budowania marki w oparciu o kolejne cenne narzędzie jakie jest dostępne na runku. Jeśli nie miałeś go okazji dotychczas poznać, nie przeocz tej okazji.