Codziennie jesteśmy zasypywani tysiącem słów, na które zwykle nie zwracamy uwagi. W jaki sposób operować słowem, by zwrócić uwagę odbiorcy? Dowiedz się jak budować przekaz, aby był zrozumiały i skuteczny. Zapoznaj się z praktycznymi wskazówkami.
Filmiki to obecnie popularny element przekazu treści w sieci. Video 360, inaczej filmy sferyczne, zyskały na popularności i są ciekawym elementem wzbogacenia strategii marketingowej. Przeczytaj i dowiedz się, jak wykorzystać video 360 w marketingu!
Facebook szykuje dla swoich użytkowników duże zmiany. Mają one w założeniu zwiększenie liczby osób, odwiedzających portal. Facebook w tym celu zmienia algorytmy wyświetlanych materiałów. Sprawdź, jakie znaczenie może mieć to dla Twojej firmy!
Niegdyś popularne, dzisiaj zapomniane. Kurzą się po strychach i magazynach, lata szczytu swej kariery mając już dawno za sobą. Wymierające i wymarłe sprzęty elektroniczne - oto ich zestawienie. Czy miełeś kóryś z nich?
Istnieje wiele systemów zarządzania treścią, jednak od lat najbardziej popularnym pośród jest WordPress. Ten CMS pierwotnie stosowany do tworzenia blogów, obecnie wykorzystywany jest do stawiania stron firmowych czy nawet portali. Dowiedz się więcej!
Kampanie społeczne realizowane są także przez trzecią grupę podmiotów - obok firm i instytucji non-profit - korzystających z narzędzi marketingowych. Chodzi tu o partie polityczne, które często inicjują rozmaite akcje promujące pozytywne (w ich mniemaniu)
W kolejnej części cyklu poświęconego mikroblogom, wyjaśniamy w jaki sposób Twitter zyskał globalną popularność oraz jaka przyszłość czeka ciekawą formę zaistnienia w internecie jaką jest mikroblog. i jego prowadzenie.
Netykieta nie jest dokładnie określonym zbiorem reguł, nakazów i zakazów. Zawiera ona jedynie szereg zasad, jakimi powinien kierować się użytkownik Internetu w kontaktach z innymi internautami, ale także przy okazji samodzielnych działań.
Metody płatności to dziedzina, w której możemy zaobserwować stały rozwój. Jeżeli myślisz, że karty płatnicze to najbardziej wirtualna płatność, zdecydowanie nie jesteś na bieżąco! Sprawdź, czym są wirtualne waluty!
Coraz więcej transakcji internetowych wykonujemy za pomocą smartfonów. Mobilny marketing coraz częściej święci triumfy, nie powinniśmy jednak zapominać o jego wcześniejszej postaci. Czym jest bluetooth marketing? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się!
Jak lepiej chronić dane w swojej firmie? Czy można uniknąć włamań sieciowych? Jak nie stracić cennych firmowych danych? Przyjdź 18 października na Bezpieczeństwo firmowych sieci w Warszawie i dowiedz się więcej.
Pojęcie start-up upowszechniło się wraz z wielkim boomem na nowe technologie. Nazywa się tak młodą firmę - niekoniecznie z branży IT - która dopiero szykuje się na podbój rynku i cechuje się wielkim potencjałem.
Zakupy przez Twittera? Teraz to możliwe! Pokaż się większemu gronu potencjalnych klientów i zacznij promować swój biznes na tym portalu. Zwiększ swoją sprzedaż wykorzystując możliwości, które Twitter oferuje Twojej firmie!
Relacja PR a content marketing może znacznie pomóc w działaniach promocyjnych marek. Dowiedz się, jak wspomóc content marketing PR-em i tym samym sprawić, żeby Twoja marka stała się bardziej rozpoznawalna. Przeczytaj nasz artykuł!
Dzisiejsze społeczeństwo staje się coraz bardziej krytyczne wobec tradycyjnych form przekazu. Dziś, aby przyciągnąć uwagę nie można bazować na schematach – trzeba pokusić się o coś, czego jeszcze nie było. Tak działa marketing wirusowy!
Sprawdź, jaki wpływ na rozwój mikroblogów miała platforma Twitter. Dowiedz się więcej na temat tego czym jest mikroblog i jakie są kierunki jego rozwoju na przyszłość. Nie przegap artykułu, który zmieni sposób patrzenia na dane zagadnienie.
Szukasz skutecznego i efektywnego sposobu na wypromowanie swojej strony internetowej? Może Inbound Marketing będzie odpowiedni? Sprawdź, na czym polega i jak można go stosować do podnoszenia pozycji Twojej firmy na rynku! Dowiedz się więcej!
W czasach dostępności i przepływu informacji coraz częściej przenosimy życie prywatne do internetu. Efektem takich zmian zachowań, jest rozwój kolejnych serwisów społecznościowych. Zobacz, czym jest Snapchat i jakie daje możliwości dla e-commerce.
Chcesz wiedzieć jak wykorzystać Periscope w personal brandingu? Sprawdź, szczegóły dotyczące budowania marki w oparciu o kolejne cenne narzędzie jakie jest dostępne na runku. Jeśli nie miałeś go okazji dotychczas poznać, nie przeocz tej okazji.
Internet bez wątpienia umożliwił powstanie nowych form reklamy, takich jak reklama internetowa, choć z perspektywy czasu nie wszystkie z nich stały się przez społeczeństwo pożądane. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak ona funkcjonuje!
Inbound Marketing to nie tylko sposób na wzrost rozpoznawalności Twojej marki i sprowadzenie wartościowego ruchu na stronę, to również metoda pozyskiwania nowych klientów oraz budowania relacji z dotychczasowymi.